Sinds 2010 los ik op mijn doorlopend krediet nummer: 217296173. 225, per maand netjes af. nu mijn huis met zwaar verlies verkocht is in juni 2017! heb ik netjes gevraagd om mijn maandtermijn aan te passen naar 105 per maand. maar interbank nv werkt nergens aan mee. heb al mijn gegevens al 6x verstuurd. heb in november een klacht neergelegd. maar interbank reageer gewoon weg nergens op!! heb 2 maal met dhr buining (PRECARE ) en dhr sanders gesproken. en zeggen glad hard uw gaat de WSNP-TRAJECT MAAR IN!! ongeloofelijk hoe ik behandeld wordt! mijn budgetcoach(jurist) overweegt een klacht in te dienen bij het kiffid. en bij kassa (vara) op elke brief van interbank staat : kunt uw het niet meer betalen dan zoeken wij voor een passende oplossing!!!! daar klopt dus werkelijk niets van!!! zelfs mijn bugdetcoach krijg geen bericht terug!! van interbank nv! daarbij heb ik soms de kracht ook niet om elke dag achter interbank nv aan te zitten aangezien ik aan de spierziekte a.l.s lijdt.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles.betreft interbank de medewerkers zijn rond uit onbeschoft! aan de telefoon!. ze komen niet na wat ze schrijven.onder aan hun eigen brieven. met wij zoeken met uw naar een passende oplossing!!!! en over dhr buining van pre - care interbank en dhr sanders niet te spreken! oplichters zijn het!