Mijn ervaring met interban tja teveel rente berekenen is 1 maar terug betalen is 2 . Het kifid zegt terug betalen vanaf 2005 interbank zegt wij hebben geen data dus we betale; terug vanaf 2008 .in de uitspraak van het kifid staat hoe interbank moet gaan berekenen interbank zegt nee wij doen het anders waardoor de mensen minder terug krijgen dan waar ze recht op hebben volgens het kifid . Een schande vind ik dat . Een grotere schande is dat als mensen zich laten bijstaan door een jurist krijgen ze helemaal geen aanbieding voor rente terug gaaf terwijl dat wel betaald is door de leningnemers , de heren cohen , droste enz ga jullie schamen gewetenloze dieven/zakkenvullers .
Sterke punten
Slecht communiceren , asociaal personeel met name dhr mink portefeuille beheerder bij interbank ,
Zwakke punten
Eerlijkheid
Ondanks een uitspraak van het kifid proberen ze nog steeds de kluit te belazeren en als je erover belt met interbank dan moet je je contract nummer geven ze voeren dat in en dan schieten ze in de kramp omdat erbij je dossier staat dat er een advocaat mee bezig dan krijg je de meest idiote antwoorden onder andere van ene meneer mink of van haalen en liegen dat ze doen niet normaal en als je vraagt waarom men niet verder terug gaat dan 2008 dan zeggen ze er was geen data of dat men toen geen hoge rente rekende maar in de uitspraak van het kifid staat welke formule ze moeten toepassen en nog doen ze dat niet terwijl die uitspraak bindend is . Met de rekentool van bnn vara kassa komen mensen hoger uit dan interbank wil vergoeden vandaar dat men op hun site praten over gemiddeld duizend euro vergoeding maar heel vaak niet mer dan twee honderd als ik de rekentool van de vara gebruik kom ik vanaf 2008 op een bedrag van rond de 12000 euro gebruik ik de euribor rente ipv de dnb rente dan kom ik nog hoger uit . Maar het zijn geen dieven hoor . Sluit nooit wat af bij interbank , want een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken , ondanks gelikte interviews in het magazine infinance .
Sterke punten
Liegen feiten ;verdraaien , en de arrogantie van de service mederwerkers
Zwakke punten
Eerlijk zijn , open communiceren , email lezen , terug bellen ,